Tiden försvinner

Hej hej!
Sitter nu och ritar en massa hästbilder som visas vill ha.
Har väll sutit hela dagen och gjort det.
Och snart borde min mamma komma då jag ska hoppträna idag.
I helhgen ska jag ju till tretton-spelen!
Tagga som fan nu! Fast tror inte jag blir plaserad då det är typ sm och elit ryttare där som ska tävla.
Men längta endå!
Kommer ju inte kunna göra något inlägg då. Eller kanske men kommer skriva om att på måndan.
Är det någon som man kommer träffa där borta? Som ska tävla, titta eller fota där borta?? :)

Joo och föresten tror jag fick nytt esöks rekord i helgen. 70 unika besökare :D
Och en massa kommentarer! Bli så himla glad. Så fortsätt så!
//Cecilia


Kommentarer
Postat av: sofia

gud så fin bild!

2012-01-03 @ 13:46:39
URL: http://muppisaarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0