Ridningen

Nu är jag hemma från ridningen.
Red lite i paddocken. Började med att rida uta nstigyglar och klart så är jag så dum att Gangster började bli en anning pigg och då fattade jag galopp med utan stigbylar. Sen bröt jag av till skritt och skrittade lite. Efter kanske 2 varv så blir Gangster jätte rädd för något. Började galoppera och små bocka. Som tur är så är jag van vid att Dolly innan bockade av mig varje gång vi red ut så jag satt kvar när Gangster galopperade och bockade lite.
Jag ska INTE trilla av Gangster tidigast fören jag har haft han i 2 år. Jag har bestämt det och så blir det!
Nu ska jag dusha sen kanske spela lite xbox kinect
//Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0