Palla inte

Hej hej!
Nyss ätit och ska titta på Smurfarna nu. Sen har jag ju läxan tills imon. Rättså enkla var dom såg jag nu. Ska öva lite på dom bara och göra mer imon. Palla inte just nu.
Dom varju som sakt enkla ju med endå så. Kan öva lite lite lite lite samtidigt som jag tittar ;)
Haha!

Red ju dressyr idag och han var otroligt fin idag! Inte varit så fin på länge. Och var jätte lung i dressyren. Bockade inte en endaste gång och stuttsade bara lite. Och så är han inte skadad :D
Om han hade varit skadad eller blivit skadad sen när han fastnade i Carlas täcke så hade han varit halt idag. Och det var han absolut inte! Är så himla himla glad nu :D
Har varit jätte orolig för att han ska ha varit skadad. Pallar inte med en skadad häst enu en gång till igen.

Och jo om dethär med utmaningen... Jag tänker INTE galoppera han utan träns. Kan göra det barbacka osv men INTE utan träns.
Men kommer kanske kanske trava jag får se hur jag gör just då ;)
//Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0