På väg upp igen

Hej hej!
Idag ska min pappa skuja mig till skolan. Så har lite längre tid på morgonen idag.
Sen när jag kommer hem blir det att antingen rida lite i paddocken eller dra in till ridhuset. Får itne rida i skogen nu på kanske en vecka nu när han har vilat. Bara för en av mammas kompisar har nyss dött när han var ute och körde med sin häst i skogen och en annan som nästan dog när hon red i skogen. Och för att Gangster kan li helt galen i skogen.
Så då vill hon följa med någon gång när jag rider ut den första gången typ.
Såklart så hopptränade jag ju inte Gangster för att han är vaccinerad och för att man hopptränar ju inte hästen veckan efter ett meeting.
Jag vill inte ta och fördärva min häst så.

Desutom är statistiken på väg upp igen! :D

Nej nu får jag gå så min pappa inte kör utan mig.
SES!
//Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0