Omg...

Hahaha
Sitter och pratar med Bella på skype nu och tittar filmer på Anagina på youtube.
Rolgit liv vi har jag vet!
Sen blir det att se på War horse senare. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag trodde att Ellen bodde i ....
Åhh jag har ju sånt undeabrt minne! Men i alla fall. Trodde hon bodde 20 minuter ifrån mig men när vi skulle köra så fick jag reda påa att hon bodde tre kvart ifrån mig och mamma tänkte inte köra så långt så det gick inte :(
Men Vi kanske ska va imon om hon kan komma hit. Måste få reda på det ikväll!

Desutom så tänkte jag såhär. Den som kommer på något bra jag ska skriva om får en länkning ;)
Kommer verkligen inte på något! Får panik. Dör nu, långsamt och plågsamt.
Eller njaa det är jag tveksam på... Isåfall borde jag inte kuuna skriva nu??! Eller???!!!
Aja nu ska jag dra ses!
//Cecilia

Kommentarer
Postat av: wilma

Skriv om de roligaste som hänt dej oo gangster:DD

2012-01-21 @ 18:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0