Om Gangster..

Det är så många som undrar vad som har hänt så täntke säga det.
Jag släptte in Gangster till carla och celest idag. Och dom brunstar nu fortfarande.
Så Gitte ringde och sa att Gangster har försökt betäcka carla. Och fastnat i täcket...
Finns stor risk att Carla har sparkat honom så han kanske har fått en smäll på bogen men vi ska kolla imon hur det ör med han. Mamma tror inte det är så illa alls men blir så himla rädd. Det första som kommer upp i mitt huve när mamma sa det var att han aldrig mer kommer kunna ridas på. Jag tänker alltid på det värsta av värsta. Tror själv inte det är så illa men man blir ju jätte orolig. När man heller inte har sätt hur det ser ut nu.
Skriver mer om det imon.
Gangster, du e mitt allt <3
//Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0