Någon som vill ha gratis häst

Någon som vill ha en gratis häst?
Red Gangster idag och det gick jätte bra i början. Han var jätte fin och lyssnade jätte bra hela rundan.
TIss jag nästan var hemma. Då blir Gangster rädd för en soptunna och jag tänkte visa han den att den inte var farlig elr så. Men vad gör han gå? Joo han vänder sig om, stegrar och hoppar iväg..
Hade tyvär inget spö med mig och det var kanske därför han struntade i mig totalt.
Sen när jag nästan var hemma och ska rida över vägen. Då får han panik och springer i full galopp raktner i diket. Upp på grusvägen och full galopp där. När han tänkte samla ihop sig och bocka slände jag mig av. För jag hade ingen kontroll alls när jag satt på honom. Och det häst fan va rädd för det var ett hus... Som han alltid går förbi och bryr sig inte om det.
Har lärt mig att alltid rida med spö när jag rider ut..
//Cecilia


Kommentarer
Postat av: Frida sandbegr

2012-01-03 @ 15:49:54
Postat av: Frida sandberg

Vilken har gjort den headern ? :)

/frida

2012-01-03 @ 15:50:54
Postat av: sofia

ojdå :o

2012-01-03 @ 16:06:01
URL: http://muppisaarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0