Mes hund

Har varit och gåt en runda med hunden i skogen.
Kan säga att han är en riktig mes! När jag nästan var upp i skogen så var det en som hade två golden och en liten mindre hund. Limbo började skälla och hålla på tills han komm närmre.
Då blev han jätte rädd  för dom och vågade knappt gå förbi dom.
Och han inser inte själv att han är mycket större och kraftigare av sig än vad dom är.
Han är alltså en stor mes utan övedrift.
Fast hällre det än att han ska skälla hela tiden och bråka hela tiden.

Det är nog allt jag kommer göra idag då jag inte kan rida Gangster för han blev vacinerad efter tävlingen igår.
Så han ska vila ídag och imon.
Sen ska Anders grönberg ha en träning i olofström snart men hoppas det inte är denna vecka för då kan jag inte vara med. Kan ju inte hoppträna denna veckan för han har ju varit på meeting.
Men ska kolla upp när han ska ha träning där.
Ses!
//Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0