Lova aldrig något du inte håller

Hej hej!
Är hemma efter att ha fått ridit i stormen. Och jag blir så satans tröt på när ens mamma tror man är 3 år och lovar något och håller det aldrig.
Hade desutom planerat på att rida kanske lite barbaka och fota Gangster och lite sånt.
Men min mamma var hemme när jag komer hem från skolan och jag ebr henne köra mig till stallet sen köra hem sen skulle jag ringa henne när jag var klar. Jag sa det till henne två gånger och hon bara, jajajaja.
Och vad händer? Jooo hon stannar i stallet. Tar upp dressyrsadlen även om jag inte skulle jobba honom något och stannade kvar. Och beter sig som om jag vore 3 år. Jag sa att jag kanske skulle rida barbacka eller så sa hon att det kommer jag aldrig klara, kommer heller inte kunna sitta kvar när jag galopperar honom.
Hon har även lovat mig en sak som jag skulle få efter nyåt.  SÅ mycket som jag än ville ha. Vad händer?
Såklart har jag inte fått det än och hon LOVAR mig att vi ska ha det på lördag men jag är nästan säker på att det inte kommer blir av.
Blir så himla arg på sånt! :(
//Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0