Bio

Hej hej!
Blogg.se dampar sönder sig så det inte är sant!! La nyss upp ett inlägg och så loggar den ut osv. Kan även inte lägga upp någon bild just nu.
Sorry för världens sämst auppdatering med mitt internernet funkar häller typ inte :(
Idag har det varit jätte stressigt med desutom.
Först så har jag varit och ridit Gangster på åkern. Körde ltie dressyr där. Han var jätte fin och va en anning pigg med.
Sen var det att snabba sig hem och dusha och byta om för sen kom Moa.
Vi var på bio och tittade på Sagan om Stig..... Eller vad den nu heter. Har ju världens bästa minne!
Sen så har jag nu ätit tacos och så blir det att se Hidalgo.

Desutom har jag typ inget att skriva om längre. Så om ni vill ha super uppdatering så får ni hjälpa mig lite om va djag ska skriva om! Så komentera nu vad jag ska skriva om.
Ps. Kan inte ladda upp någon bild för som sakt dampar blogg.se sönder sig.
//Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0