Bella- Gästbloggar ! :)

Hej hej !
Cecilia bad mig gästblogga så ja det gör ja ! :)
Jag heter Isabella och liksom vill rädda en häst som jag har känt väldigt länge !
Hon heter Senorita och är tre år. Ska slaktas om jag inite köper henne osv.
Jag har en egen blogg med en kompis som heter Sofia som jag ev. Ska dela senni med. Bloggen heter http://muppisaarna.blogg.se/ Så den tycker jag ni ska kolla in ! =)
Jag är 12 år snart 13 (a) Så gratta mej ! nej men, GÖR DET
hahah ni behöver inte.
JAg har hållt på med häästar i 11 år snart. Men jag lärde mej rida när jag var 3 &  red tills jag var 5. Sedan ett liten paus tills jag var 7 år. Red på ridskola när jag var 8 till 10 år!
Sedan slutade jag, jag red mina systars hästar hela 2010 lite på vintern 2011 sen fick jag egen foderponny januari- mars ungefääär! Sedan har jag inte ridit något mer då jag inte passade men ponnyn och min egna syster blev avundsjuk och tog över den. Så jag lämnade tillbaka den!
Sen har jag hållt på med Senorita hela 2011 & 2012 änsålänge! Jag träffade henne när hon var ett halvår gammal. Hållt på med henne i omgångar. Men nu när jag vet att hon kommer kanske slaktas så ger jag mig inte då jag har lärt känna henne ordentligt ! ♥
Jag har inte så mkt mer att säga. För att veta mer får ni väl kolla mer på min & Sofias blogg
Hej då rå ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0