Sjuk

Hej hej!
Nu sitter jag i sängen och är sjuk. Igår hostade jag som en dåre så kan inte prata idag då jag har så ont i halsne.
Mår heller inte helt 100 nu med.
Känns destuom som om min näsa fräts upp.. Jätte trevligt!
Senare ska jag på bio med Linda. Vi ska se 'Mästerkatten i stövlar' i 3D.
Hahahah....
Och sen måste jag rida idag. Bara för att jag itne red igår. Och mår ju inte så bra men det blir väll att dra in till ridhuset en sväng. Kolla också om det är någon annan som vill hänga med.
Och jo sen ska jag också på en dressyrträvlin i Wilands. Ska rida en LB. Och de ska bli roligt att se hur det går. Antagligen kopmmer det gå som förra gången. Galopp hela tiden nästan. Galoppombyte i varannat osv.
Skriver mer om det senare.
//Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0