Kladdekaka

Hej!
Nu har jag nyss gjort kladdkaka och satt in den i ugnen.
MUMS! Blev så sugen på kladdkaka bara för att Moa gjorde en.
Idag ska jag inte rida för Gangster vilar alltid på måndagar.

Och fy fan vad det snöar här! Det vräker ner snö. Det gjorde det itne på julafton. Då fanns det ingen snö alls här men nu den senaste veckan har det snöat jätte mycket. Som tur är har det alltid blåst iväg det mesta men nu är jag tveksam. Det är otroligt med snö.
Och jag HATAR snö! Det fördärvar allt! Det smällter och sen blir is på vägen så man inte kan köra med släp och så kan man itne rida ut för hästen kan halka. Och så är det kallt!
Längtar till sommaren. Där det är varmt och skönt...
Nej nu måste jag ta ut min kladdkaka nog ses!
PS. Kommer vara social på skype hela kvällen så adda!!
//Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0