Kallt nöje

Hej hej.
Har kommit hem från stallet nu. Och kan säga att det är ett kallt nöje.
Man fryser ärligt talat ihjäl där ute!
Hade sånna varmssaker. Och det hjälpte då fan inte mycket. Frös som en  gris där ute!
Och mina fötter var is när jag kom hem. Och sen när man dushar i varmvatten så kliar det ju inte lite mycket heller.
Men fy vad fin han va idag. i galoppen gick han riktigt samlat och lugn.

Och ikväll är det melodifestivalen. Jag ska titta på det och såklart rösta på Sean banan. Han måste liksom gå vidare!
Och efter det så är det någon hoptävling. Kanske världscupen eller någon. Tror det var på Eurosport.
Klart ska jag ju se det med!

Ska ha en mini tävling här på bloggen ikväll men skriver mer i nästa inlägg ;)
//Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0