Hoppeli hopp

Åh vad tröt jag är nu!
Är hemma från hoppträningen. Det gick super idag!
Gangster var jätte pigg men gick jätte fint. Han gjorde inga lufthopp som han brukar göra annars.
Sissta gången jag hoppade låg ett räcke på 1.20 och en oxer som var lite högre än 1.20...
Kanske 1.25 typ. Är så glad över att få hoppa så högt igen och klara det.
Jag hoppade ju för Anders idag för Camilla är i thailand fortfarande. Och senaste träningen med henne skulle jag hoppa två hinder i rad på 1.20 och det gick åt helvete. Så mitt självförtroende sjönk ner till 0. Men nu är det bättre.
Så jag är supernöjd!

Hoppade även med två andra som hade unghästar (nämner inga namn) och kan säga att det inte var trevligt!
Hästarna var runt 5 tror jag och dom skulle hoppa en vattenmata. Hästarna blev såklart rädd för mattan och ryttarna hade rätt långa sporrar och satt och bankade i hästarna så hårt dom kunde. Och jag bilr så förbannad för det är ju bara unghästar.
Usch! Sånt är inte alls roligt att se!
Jag är glad att jag inte rider så.
//Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0