Alltid lika roligt

Hej hej!
Är hemma nu. Red ju lite i ridhuset idag. Provade sånna handvärmare idag också. Idag funkade dom super!
När vi kom in till ridhuset var Frida där och red lite men hon hade typ ridit klart när jag kom så red själv ett litet tag. Sen kom Ika. Hon som födde upp Gangster. Hon red på sin lilla häst.
Hade tänkt rida lite dressyrprogram idag men det gick inte så bra för han var över taggad och stuttsade runt hela tiden och ville inte lugna ner sig och slappna av.
Sen när jag och Ika skulle skritta av undrade hon om jag ville rida hennes häst lite (kommer inte ihåg vad den heter)
Så fick skritta, trava och galoppera den lite. Han var så fin!
Det är ju alltid lika rolgit att rida olika hästar.

Sen så åket vi hem och nu har jag tråkigt....
Funderar på att göra något roligt inlägg ikväll. Någon som har något tips på vad jag ska göra?
//Cecilia

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag vet vad du kan göra! Skypa med mig ;DD

2012-02-05 @ 18:22:26
URL: http://linnmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0