TID!!!??

Hej hej!
Har haft det lite strässigt nu ikväll. Min bror har haft någon uppvisning med sin klass. Musikklass går han då i.
Så hängde jag med och tittade lite. Sen har jag ätit och duschat och klockan är redn 9!
Tiden bara rinner iväg.
Har inte ridit Gangster idag men imon lbir de tträning och Amanda kommer hem till oss efter träningen för att hon ska rida Gangster nu när vi ska till dalarna och fira jul. SÅ hon vet vart alla saker ligger.
Vi har ju lite svårt att hitta någon som kan rida Gangster när vi är iväg. Att hitta någon som vågar, vill och kan rida honom. Och då ville Amanda rida honom. Hans förra ägare så det blir ju perfekt :)
Vi ska ju fira jul hos min farmor och farfar detta året och dom bor uppe i grängesbärg som ligger i dalarna :)
Ska bli jätte roligt att få träffa dom igen då det var ett tag sedan vi sågs.
Sen så ska jag hoppträna någon vecka efter vi har kommit hem då jag ska träna en hopplektion då jag ska tävla i tretton-spelen i helsingbor nåon vecka efter elr på helgen därpå :)

Desutom håller jag på just nu med en header själv. Har tänkt att den skulle va lite rolig då jag har lite julröd bakgrund och funderar på att animera dit en sak. Men ni få se imon elr på onsdag. När den blir klar nu.
Ska dra nu ses!!
//Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0