Ny blogg

Hej hej!
Nu har jag startat en ny blogg. Har haft andra små bloggar som vi sen har slutat med. Har alltså bloggat med någon annan också på dom. Men tänkte nu för första gången ha en blogg själv och se hur det går :)
Lite om mig själv.
Jag heter Cecilia och är 13 år och bor i skåne. Jag har en D-ponny som heter Look alike men kalas för Gangster.
Han är 12 år och är Svenskridponny. Pappan är svenskt halblod och mamman är Welsh/irländare.
Med Gangster hopptävlar jag. Vi hoppar just nu LA men satsar på msv nästa år.
Vi tränar dressyr med och kommer kanske tävla någon enstaka dressyr men kommer alltid satsa fullt på hoppningen.



Här på bloggen kommer jag skriva om mitt liv med Gangster. Våra tävlingar, träningar och vardag.
Kommer även skriva lite allmänt om mig också.
Ni komemr att få följa mig och Gangster i våra med och motgångar.
Här kommer lite bilder på mig och honom







OBS! Väntar på en ny header som kommer snart :)
Vi ses

//Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0