Mina julklappar

Här har ni mina julklappar.
Är riktigt nöjd detta året :) Som vanligt då.
Mamma lovade egentligen en systemkamera så blev lite arg för hon hade verkligen lovat en och så fick jag ingen men men.. Får väll önska mig i födelsedags present
Men här får ni bilder

Mörkblåa Kingslandstrumpor


Mörkblåa mjukisbyxor där det står 'Snappharnarnas ryttarförening' och 'Cecilia'
Jätte mjuka som man kan ha på kvällen men hade tänkt att använda dom på tävling när man går banan osv så blir inte ridbyxorna skitiga


Mörkblå Kingsland tröja med rosa lappar. ÄLSKA!! (a)

Och ett par Globus bocaj ridstövlar <3
Hade Pioneer innan och kan säga att dom är dom sämsta stövlarna ever!!!! Ska älda upp dom sen på sommaren ;)
Hatar dom! dom går sönder hela tiden. Ildbevis på att jag eldar upp dom kommer sen när jag gör det ;)

Vad fick ni i julklapp? Är ni nöjda med era julklappar??
//Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0