Maskerad hoppning

Hej hej!
Nu har jag försökt att ladda ner bilder ifrån idag. Linda skickade typ 8 bilder eller hur många det nu var men sen helt plötsligt stängde datan av sig och hon loggade ut och ingen av dom bilderna sparades :(
Men har två st från idag. Få be Linda skicka dom imon.
Det var skit roligt där på julshowen idag :)
Det var ju maskerad hopning där och jag och Linda var med.
Hindrena var fulla med glitter och paket. Men dom tyckte inte det var så läskigt endå.
Hindrena log åp 50 så det var ju bara full fräs runt hela banan! Desutom vann vi för den bästa tiden :)
Sen skulle vi ha gymkhana men på morgonen hade dom smsat till Maja (hon som hade kontakt med boke) att dom inte skulle vara med.... Så vi fick ha en gymkhana för oss själva. Men det var väll bara för att dom viste att vi skulle äga ut dom endå så ;) hehehehe
Här kommer en bild på mig och Linda.
Kan ni gissa nu vad vi var för något?


Vi var Suer Mario :D
Jag var Mario och Linda var Luigie
Och hästarna va Yoshi
Mer bilder kommer imon och film med kanske.
Få se vad jag får tag på.
Ska dra nu men vi ses imon
//Cecilia

Kommentarer
Postat av: frida

smart idé med Supermario! Ni var lika dem med :D

2011-12-17 @ 21:22:11
URL: http://minaunderbaradjur.blogg.se/
Postat av: Moa! :)

var tävla ni ? ;)

2011-12-18 @ 12:47:20
URL: http://capallos.blogg.se/
Postat av: Cecilia

På bilderna är det Snapharnarnas rf :)

2011-12-18 @ 12:48:37
URL: http://ceciliaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0