Hoppträning

Hej hej!
Nu har man kommit hem från hoppträningen och har ätit med.
Hoppträningen kan jag ju inte precis säga gick så bra...
Vi hade typ lite gymnastik hoppning och Gangste rvar överladdad så han hade lite svårt att svänga och komma rätt på hindrena osv. Så det gick väll sådär.
Men det var nog sista träningen för detta året men vi ska kolla med vår tränare Camila om vi kan träna någon gång själv för henne hemma hos henne då.
Han har ju redan fått sin vila då han har varit skadad.
Sen på fredag åker vi till dalarna. Då min farmor och farfar bor där uppe och vi ska fira jul hos dom i år.
Längtar såååååå himla mycket till julafton! Hoppas jag får något jag önskar mig!

Här får ni en liten mini lista vad jag önskar mig i julklapp
1. Systemkamera  (Ingen liten då)
2. Ett par Globus bokaj ridstövlar
3. Pengar till göteborg hs

Bara två saker typ men inte så billiga precis men man kan ju alltid önska :)
Vad önskar ni er i julklapp?
Aja måste dra nu ses!
//Cecilia

Kommentarer
Postat av: Susanna (russheartme)

Önskar mig också en systemkamera men det kommer jag inte att få ><

Men mest av allt (som jag önskat i måånga år) en egen häst! :D

2011-12-16 @ 16:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0