Hemma!

Hej hej!
Nu är jag hemma från Dalarna. Skulle egentligen åkt hem imon men vi gjorde det idag i stället.
Det har inte blivit som jag trodde med bloggen. Hon som skulle fixa designen har inte gjort det och hon som skulle gästblogga gjorde inte det...
Aja strunt samma har endå typ inte haft några besökare. Men har en som ska göra ny header och allt till mig :)
Det har varit jätte roligt att hälsa på farmor och farfar igen. Men det fanns absolut inget att göra.
Så himmla skönt att vara hemma. Efter ha åkt typ 55 mil.
Har varit en toppen jul i år. Har fått fyra saker. Och alla saker var hästsaker ;)
Som ska invigas imon.
Ska ta en bild lite senare.
Naj nu ska jag nog gå och packa upp.
Men glöm inte frågestunden ;) den avslutas imon!
http://ceciliaf.blogg.se/2011/december/fragestund.html#comment
Desutom så tog min mamma en massa bilder på mig och Gangster när jag red honom innan vi åkte.
Vill ni så några??? Här har ni ett smakprov.
(jag vet att jag är dålig på att räta upp mig hemma i paddocken så ni behöver inte påpecka det!)
Ses!
//Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0