Data damp

Hej hej!
Min data har just nu damp så måste typ starta om den hela tiden för att internet ska funka.. Jätte roligt!
Just nu sitter jag och tittar på tv och kolalr lite saker inför imon.
Har även vatt och byggt bana med inför imon. Kan säja att jag kommer väll typ riva alla hinder.
Då dom ligger å 50 cm och han komemr springa rakt igenom dom elr stanna hela tiden då hindrena kanske är läskiga ;)
Vi får väll se. Bilder kommer även imon då jag tror att det var någon som skulle fota :)
Någon som har en vild gissning på vad jag och Linda ska vara imon?
Samtidigt sitter jag här och försöker hitta ett ställe där jag kan ladda ner ph gratis men värkar som om det inte finns :/
Jag får väll leta vidare.
Men glöm inte hålla utkick imon då jag skriver mycket om maskeradhoppningen och bilder kommer ;)
Ses!
//Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0