Dagens ridpass

Hej hej!
Är hemma från stallet nu. Har ridit Gangster ute i skogen idag.
Har inte ridit i skogen nu på ett tag då jag inte hinner innan det blir för mörkt men idag han jag.
Han var en anning galen och pigg. Hoppade över vattenpölarna med för dom är ju sååå farliga att trampa i ;)
Och mitt på galoppsträckan så var det två träd som hade trillat fast dom låg inte på marken så när jag skulle rida förbi så var jag tvungen att lägga mig på hans hals så jag inte spättades av grenen som stack ner.

Nu ska jag byta om och sen blir det öva inför NO prov som vi har imon. Får hoppas det går bra nu!
Och så ska jag ock Linda fixa sakerna på fredag tillmaskerad hoppningen.
Ses!
//Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0